Comenzi si la
0263 / 23 27 69
Dosar obtinere NUI si Fiscalizare AMEF

Dosar obtinere NUI si Fiscalizare AMEF

Dosar obtinere NUI si Fiscalizare AMEF

Cod produs:Dosar obtinere NUI si Fiscalizare AMEF
Disponibilitate:În Stoc
  • Pret: 150 lei


După achiziționarea casei de marcat, trebuie întocmit Dosarul pentru obținerea Numărului Unic de Identificare A.M.E.F, denumit N.U.I., ce se depune ulterior la Direcția Generală a Finanțelor Publice (D.G.F.P.) de județ, respectiv a Municipiului Bucuresti, în a carei rază teritorială se află punctul de lucru (Atenție! Nu cea a sediului social!).

Dosarul trebuie să conțina următoarele:

DE LA FIRMA DVS:

  • Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
  • Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
  • Copie după BI/CI al administratorului;
  • Copie după dovada punctului de lucru unde va funcționa casa de marcat (contract închiriere, comodat, vanzare-cumpărare.);
  • Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezoluție ONRC + Mențiuni ;
  • Declarație pe propria răspundere pentru locul de utilizare al casei de marcat.

DE LA NOI:

  • Copie după factură și chitanță prin care se face dovada achiziționarii casei de marcat;
  • Copie după Certificatul de garanție al casei de marcat;
  • Copie după autorizația de funcționare a modelului  achiziționat;
  • Copie după Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
  • Cerere tip;
  • Împuternicire pentru persoana care depune dosarul;
  • Copie CI delegat.
  • ACTE NECESARE  DE LA FIRMA D-VOASTRĂ  PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT PE PUNCT DE LUCRU FIX  :

    • Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
    • Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
    • Copie după BI/CI al administratorului;
    • Copie după dovada punctului de lucru unde va funcționa casa de marcat (contract închiriere, comodat, vanzare-cumpărare.);
    • Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezoluție ONRC + Mențiuni ;

    ACTE NECESARE  DE LA FIRMA D-VOASTRĂ  PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT ÎN REGIM DE COMERȚ AMBULANT/VOLANT  :

    • Copie după Codul Unic de Înregistrare (CUI);
    • Copie după Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – doar în cazul firmelor plătitoare de TVA;
    • Copie după BI/CI al administratorului;
    • Copie după dovada sediului social  (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
    • Certificat constatator cu activități la terți  în care se regăsesc  coduri CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 ,  4799 etc..
    • Declarație pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în regim volant.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun