Comenzi si la
0263 / 23 27 69

Termeni si conditii

1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:  

 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:​

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. 

Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.​

Conform O.U.G Nr.34/2014, Art. 14, Alin. 3 : "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."​

​Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.​

​Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C ELECTRO SUPERMAX  S.R.L de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.​

S.C ELECTRO SUPERMAX S.R.L va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C ELECTRO SUPERMAX  S.R.L nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).​

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :​

 a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail pe adresa office@elsmax.ro  

Nume client  :​

Numar factura fiscala  :​

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :​

Contul IBAN ** :​

Alte mentiuni :​

  

* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.​

** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), 

cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare 

este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a 

baniilor este cea prin transfer bancar. 

 b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract. 

  

2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:  

 Conditii de returnare: 

- perioada de 3 zile de la data intrarii in posesie a produsului / produselor​

- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei​

- cerere pe e-mail la adresa office@elsmax.ro (se va folosi formularul de mai sus) - motivul returnarii si contul IBAN obligatoriu​

- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri si aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur)​

- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur​

- produsele defecte de noi constatate in termen de 24 de ore de la receptie se vor credita la valoarea de achizitie cu conditia sa se respecte cele mentionate la PUNCTUL 3 al politicii de returnare 

Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala. 

​ 

3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:  

 - Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)​

- Produse cu ambalaj deteriorat / rupt / inscrisuri facute de client / scoci in exces sau alte situatii care poate conduce la deteriorarea ambalajului sau a etichetelor​

- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;​

- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;​

- Software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate; licențe electronice (software/aplicații PC, Android etc.) - odata transmise electronic, nu se pot returna;​

- Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificări la sistemele de operare iar acestea nu se pot aduce la starea inițială (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);​

- Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere, telefoane mobile, smartphone-uri, tablete sau orice alte deviceuri care au BIOS / UEFI / SISTEM DE OPERARE activ si care prezinta oricare din cele trei elemente anterior mentionate parolate sau cu sistem boimetric de autentificare activat si setat ​

- Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, sisteme de navigație, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate față de cele din fabrică (rootarea dispozitivelor - acest lucru contravine condițiilor de garanție ale producătorilor);​

- Electrocasnice mari folosite si/sau fara ambalajul original​

- Aparate de aer conditionat folosite si/sau fara ambalajul original​

- Consumabile desigilate (cartușe, tonere, riboane etc.);​

- Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele/consumabile desigilate;​

- Servere sau accesorii pentru acestea; ​

- Produse din categoria Sport & Fitness folosite, fara ambalajul original si fara toate etichetele originale nedeteriorate sau lipsa​

- Produse din categoria Bricolaj si Gradinarit folosite, fara ambalajul original si fara toate etichetele originale 

nedeteriorate sau lipsa​

- Produse aduse pe comenzi speciale;​

- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;​

- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;​

- Produse de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate;​

- Produsele din categoria Mama și Copilul desigilate;​

- Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);​

- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;​

- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.​

- Produse din categoria Sporturi de vara si apa desigilate​

- Piscine (aceste produse se aduc doar pe comanda speciala, la cerere si din aceasta cauza nu se pot returna) 

Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 24 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va 

intra în regim normal de garanție. 

 

 

4. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE: 

 Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicată la valoarea de achiziție. Valoarea penalizării va fi calculată în funcție de adaosul produsului și eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minimă de penalizare este de 5%, iar cea maximă de 30%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea cererii de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare). Termenul de 

returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depășită este de maximum 30 de zile.​

Returnarea peste perioada legala in cazul persoanelor fizice sau peste cele 5 zile stabilite contractual in cazul persoanelor juridice nu intra sub incidenta vreunei legi, iar acceptul returului de catre firma noastra nu reprezinta o obligatie. Raspunsurile la cererile de retur aferente acestui punct vor fi oferite tot pe e-mail in termenul mai sus mentionat. Raspunsul pozitiv sau negativ va fi oferit in functie de mai multi factori, principalii fiind perioada trecuta de la data maxima in care se putea returna si starea produsului.​

Cererile de returnare a caror perioada trecuta de la data maxima de returnare legala / contractuala depaseste 20 de zile nu vor fi analizate si vor fi refuzate, cu exceptia produselor care sunt sigilate. 

 

 

5. DATE RETURNARE: 

Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) conform celor de mai jos:​

SC ELECTRO SUPERMAX SRL denumita  elsmax.ro ​

Bistrita, str. Lavandei nr. 13 

Telefon : 0263232769  

E-mail : office@elsmax.ro

Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru  prin curier rapid cu confirmare de primire.

Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.

Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face doar prin transfer bancar in contul titularului cumparator.